1. رابطه میان مصرف و سواد رسانه‌ای خبری دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران

صفحه 17-56

10.30497/rc.2020.75515

ناصر اسدی


2. قوم‌نگاری فرهنگ پیاده‌روی اربعین حسینی علیه‌السلام: تحلیل‌ها و راهبردهای تصمیم‌گیری در نهادهای انقلاب اسلامی

صفحه 57-95

10.30497/rc.2020.75516

رضا بنی اسد


3. دگرگونی‌های نظری لازم در بررسی مسائل اجتماعی سایبر

صفحه 97-143

10.30497/rc.2020.75517

حامد حاجی‌حیدری


4. گفت‌وگوی امام موسی صدر از منظر اخلاق ارتباطی

صفحه 145-188

10.30497/rc.2020.75518

فاطمه حاجی هاشم؛ معصومه اسمعیلی؛ غلامرضا زکیانی؛ محمد عسگری


5. زمینه‌ها و نقش سیاست‌های دولت در توسعه خلاقیت فرهنگی ایران عصر صفویه

صفحه 189-228

10.30497/rc.2020.75519

محمدمحسن حسن پور؛ محمدهادی همایون؛ احمد پاکتچی؛ محمود جمال‌الدین زنجانی


6. دین‌داری و مشارکت انتخاباتی در ایران (مطالعه موردی انتخابات ریاست‌جمهوری سال‌های 1380 تا 1396)

صفحه 229-266

10.30497/rc.2020.75520

ابوالقاسم حیدرآبادی؛ ابراهیم صالح ابادی


7. تحلیل رویکرد ارتباطات امام صادق(علیه‌السلام) با سران فرقه زیدیه(با بهرهگیری از روش تحلیل گفتمان روایی پدام (PDAM)

صفحه 267-295

10.30497/rc.2020.75521

حسین خاکپور؛ افسانه قربانی؛ غلامرضا رضوی دوست


8. سنخ‌شناسی نگرش خبرگان قانون اساسی سال 1358 به رسانه‌های جمعی

صفحه 297-322

10.30497/rc.2020.75522

علی دارایی؛ علی اکبر گرجی ازندریانی


9. نقش تعدیل‌کننده سواد رسانه‌ای در رابطة سطح سلامت خانواده و مشکلات هیجانی- رفتاری نوجوانان

صفحه 323-356

10.30497/rc.2020.75523

نجمه رضاداد؛ محمدحسین شعاعی


10. بررسی ابعاد و اجزای ذهنی مشارکت جمعی در پیاده روی اربعین

صفحه 357-384

10.30497/rc.2020.75524

صدیقه رمضانی تمیجانی


11. الگوی هنجاری ارتباطات انسانی در اندیشه‌ آیت‌ا... جوادی آملی

صفحه 385-417

10.30497/rc.2020.75525

ابراهیم فتحی


12. مطالعه کیفی انگیزه‌های زائران ایرانی شرکت‌کننده در آیین پیاده‌روی زیارت اربعین

صفحه 419-450

10.30497/rc.2020.75526

یاسر فروغی؛ حسین سراج زاده؛ سیدحسین نبوی